Vanaf je 50e levensjaar kan je lid worden van KBO- Heeswijk. Het lidmaatschap (kosten € 25,- per jaar momenteel) geeft je het recht om deel te nemen aan alle activiteiten van de vereniging. Je mag een beroep doen op allerlei hulpdiensten die  voor KBO-Heeswijk leden beschikbaar zijn.  Ook de diensten van KBO-Brabant mogen gebruikt worden. Je krijgt als lid een “lidmaatschapspasje” waarmee je allerlei kortingen kunt krijgen. Elke maand krijg je, door de inzet van eigen KBO-vrijwilligers,  het magazine “ONS” , samen met de “Nieuwsbrief” van KBO-Heeswijk, thuisbezorgd.

Aanmelden als nieuw lid kan, via het invullen van een aanmeldingsformulier. Dat is te downloaden op deze pagina, te verkrijgen bij het KBO-clubhuis of via het secretariaat. ( Maria van Berloo, tel. 0413-294555 of kboheeswijk.secr@gmail.com ).  Het ingevulde formulier kan weer worden ingeleverd via de KBO-brievenbus van het KBO-clubhuis aan Zijlstraat 1A. Je kunt het ingevulde formulier ook per email terugsturen.

KBO Heeswijk 2023 aanmeldingsformulier

Afmelden als lid kan, via een ( schriftelijk) berichtje naar het secretariaat. Het lidmaatschap eindigt dan, aan het einde van het kalenderjaar. Contributie kan helaas niet worden teruggegeven.